DilaraKayra tabi ki zaten öyle ,hem sizi hem bebeğinizi kast ediyorum, şeker yükleme testinde de bir sıkıntı yoksa anne kilosunun ilerleyişi çok kişisel bir mevzu, 30 kilo alıp sağlıkla doğuranlar, sağlıklı bebeğini kucağına alanlar var, tabi ki o kadar almayı tercih etmez kimse ama sizin üzüleceğiniz bir alımınız yok, rahat olun, siz zaten dikkatli olursunuz🌸