Angrymom Kızlar ayın 18’inde en yüksek gebe kalma ihtimalim di dün böyle bi akıntı geldi sabah ama devamı olmadı bulantım kusmam vs hiçbişeh yok ama yerleşme kanaması olabilir mi ? 3 gün var adetime
SeydaHsn Angrymom tarih olarak aynıyız ben 6 gün kala erken test yaptm + çıktı sonraki gün tekrar yaptm gene + çıktı henüz kan vermedim pazartesi vericem bata 1 gün kala
SeydaHsn SeydaHsn bulantı kusma hassasiyet hiç bişe bendede yok sadece uyku hali ve sol kasıkta batmalar var 1 haftadır
Cnsyldz Angrymom hayırlı olsun inşaallah ben 3 haftalık hamileyken erken gebelik testiyle öğrendim sizinde öğrenmeniz mümkün 🥰