Hasantugba 35+4 günlük hamileyim ve birdenbire çok sandım başladı yaklaşık 15 dk dır kasıklarım aynı adet sancısı gibi çok ağrıyor sizce normal mi yoksa panik yapmalı mıyım?
Ssa Hasantugba birkac gun once aynısı bende de oldu sabaha karşı ister istemez korktum baya dogum sancısı sandim ilk basta duş aldim uzandım 15 20 dakika sonra geçti sende bir dus al ve uzan canim gecmezse doktora git
Rosee Hasantugba Canım sancın baslamıs olabılır dkka tut 10 dakıka ıcınde 2 yada 3 kere oluyosa hemen gıt bence acıle
Hasantugba Rosee hala devam ediyor bide belim de sancılanmaya başladı az daha bekleyecem geçmezse gidecem acile Teşekkür ederim