Gulperi8 ilk gebeliğim bizimki de erkek bebiş doktorum normal artık isterse doğabilir dedi gelişimini tamamlamış zaten bundan sonrasında sadece boy kiloyu etkiliyo anne karnında kalması onu da doğunca da olabiliyor zaten gelmek isterse durdurmıycaz dedi başlayabilirsiniz bence siz naparsanız yapın o zaten istediği zaman gelicek rabbim hepimizi sağlıkla kavuştursun inşallah