Fatmagulkg Merhabalar ahşap beşik arayışındayım. Anne yanı, kademe ayarı olan kullanıp memnun kaldığınız ahşap beşik markalarını paylaşabilir misiniz?🙏🏻 ve boyutu vs. Nelere dikkat etmemizi önerirsiniz tecrübeli annelerden yararlanalım🫶🏻
Naazli Fatmagulkg ben ilk kızımda e bebekden almıştım. Ama genel olarak ahşap beşikler çok kullanışlı değil bence. Bu bebeğimde park yatak aldım
senem-yabaci Fatmagulkg bana bir abladan hediye geldi ikizleri büyüdüğü için ama markasını bilmiyorum açıkçası. Şimdilik kedolar uyuyor içinde 😂
Alpmom__ Fatmagulkg ahşap beşik kullanıyorum açıkçası oda yaptığım için çok önemsemedim . 2 aydır kullanıyoruz iyi memnunum şuan . Sadece şu kenarı açılanlardan alsaydım diye pişmanım bizimki açılmıyor çünkü . Park yatakları beğenmiyorum ne kadar kullanışlı olursa olsun tipi kötü 😅
brtg Fatmagulkg Fatmagulkg ahsap besik alma canim kuzenim kullaniyor aldigina cok pisman cok ses yapiyor bende hamileyim nasipse normal park yatak alicam
Fatmagulkg Naazli genelde böyle söylüyorlar ama katlanıp kaldırılması ve bir sürü bölmeler dışında(bunlar benim için önemli değil)ne avantajı var bu kadar anlayamadım. Bir de benim anladığım genelde bu ahşap beşik alıp memnun olmayanlar anne yanı olmayan ve kademe ayarı olmayan ahşap beşik kullanmışlar. Artık bi çoğu bebek büyüdükçe alt kademelerde kullanılıyor bebek 2 yaşına kadar yani.
Naazli Fatmagulkg bizimkide anne yanı olandandı. 3 kademesi vardı. Bebek ağırlaştıkça artık taşımıyor bebeği. Kızım 1.5 yaşına kadar ancak kullandı. Uykusundan uyanıp zıplıyordu mesela o yüzden altındaki tahtalar hep kırıldı. Eşim kaç kez tamir etti vidaladı bantladı vs. Park beşik hem kullanım ömrü daha fazla hem daha sağlam hem daha pratik genelde insanlar o yüzden park beşiği daha çok tercih ediyor. Biz daha kullanaya başlamadık ama kurduğumuzda beşiği keşke ilk kızımdada bundan alsaydık diye düşündüm
Fatmagulkg Naazli ben de bu kadar park yatak önerilince almaya karar vermiştim yoyko vs genelde önerilen park yatakların yorumlarını okudum. Bi ürün alırken özellikle kötü yorumlara da bakarım çünkü zaten iyi yorumların çoğu ürünü teslim alıp kullanmadan yorum yapanlardan oluşuyor. Bi hayli kötü yorum da gördüm aynı sizin dediğiniz gibi çökme sorununu yaşayan çok vardı. Ozellıkle ilk 6 aydan sonra yamulma çökme sorunu çok gördüm hatta bazıları anne yanı olarak kullanırken açık olan tarafa doğru eğim ve yamulma yaşadığını yazmış. Bu yüzden tekrar ahşap beşik kararına döndüm.
Fatmagulkg Naazli yine de teşekkür ederim yorumunuz için. Park yatağı da uzun süre kullanıp yine de park yatak daha iyi deseydiniz fikrimi etkileyebilirdi 😊
S-enemm Meltem mobilyadan ahsap beşik aldım daha kullanmadik kademeli yan korumaliklari acilip kapaniyo
Fatmagulkg Alpmom__ ben de beğenmiyorum bez dolap gibi geliyor bana ve ahşap beşikten ikna edici bi üstünlüğünü duymadım. Herkes ahşap beşik alma alanlar pişman diyor ama nesinden bu kadar pişmanlar anlamış değilim ses çıkarıyor desen park yatak kullananların da bazısı haşır huşur ses çıkarıyor dıyor. Çökme yapıyor desen aynısını park yatakta da yaşayan var Yani ahşap beşik alırken araştırıp alınırsa memnun kalınabilir diye düşünüyorum.
Fatmagulkg brtg yağlayıp ses probleminden kurtulamazlar mı ses park yataklarda da çocuk döndükçe haşır huşur olabiliyor diye duydum.
Alpmom__ Fatmagulkg hiç ses çıkardığını duymadım . Hafif sallıyorum da bebeğimi . Park yataklarda yere çok yakın cidden ne üstünlüğü var bende anlamıyorum sık seyahat eden biri değilseniz içinizde kalmasın
Melikeakkc Fatmagulkg 70.130 olan kademeli olandan var bende ilk oğlumda kullanmıştım bunda da kullanıcam🙏🏼
miroscumm Fatmagulkg ilk kızıma anne yanı olabilen ahşap beşiği 7 ay kullandım park yataktan tek farkı daha dar olması evet ama kullanışsız neden diyecek olursanız korumalık bile olsa dönerken çarpıyor küt diye kafasını yada ayağı falan aradan çıkıyor uyurken sonra dönerken arada kalıyor falan ne bileyim bebek hareketlenince kullanışsız oluyor 7. Aydan sonra park beşiğe geçtim dönme sorunu olmadan önce memnundum ama bu arada sallanması park beşiklere göre çok daha güzel ama dönen bebek için güvenli değil 🥲