Shdjdjsjxj Arkadaşlar bugün adet bitmesinden başladım ve 9. Gün test labaquik test almıştım ve bozuk olduğunu düşünüp ınnovita aldım aynı anda yaptım labaquik hiç çizgi çıkmadı ancak ınnovita çizgi oldu kafam çok karıştı ya
Kelebekkkk34 Shdjdjsjxj evet ben de ikisini denedim ınnovita çok daha iyi bence innovitadan devam et kaset testlerde pik çok net belli olmuyor zaten
poyrazmom_ Shdjdjsjxj birgebeningünlüğü ovülasyon testini kullandım memnun kaldım bi de onu deneyin isterseniz
Shdjdjsjxj Bakın 7 gün labaquik yaptım hiç birşey anlamadım 8. Gün labaquik de 3 çizgi çıkınca innovita markasını aldım ve akşamı innovita yaptım bugün de labaquik de çizgi çıkmadı bile
Shdjdjsjxj Bakar mısınız innovita daha koyu oldu gibi ama henüz Pik olmadı ancak labaquik işaret bile çıkmadı alırken dikkat edin