Dilan-dag Hizliveofkeli canım benim de test böyle çıkmıştı 2 gün sonra sıvı almadan tekrar test denedim bu sefer daha iki çizgi saha belirgin çıktı bakalım kan vermek için adet gecikmesini bekleyeceğim ben 8 Mart günüm
Dilan-dag Hizliveofkeli yaa hadi gözünüz aydın rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 darısı çocuk bekleyen herkese olsun
bsr147963 Hizliveofkeli Hizliveofkeli çok sevindim ya Allah sağlıkla kıcağınıza almayı da nasip etsin 🌸🌸 Bende de avox testler var, siz ikinci çizgileri kaçıncı dakikalarda gördünüz?
Nurellaaaaaaa1212 Hizliveofkeli prodoctor sende cıkarmamıs mesela demek ki betayı geç algılıyor ay awox gelsin hadiiii
Hizliveofkeli Nurellaaaaaaa1212 evet canım prodoctor kan verdiğim gün pozitife döndü. Ben de onda da görünce gidip kan verdim zaten. Awox prodoctordan daha hassas.
Nurellaaaaaaa1212 Hizliveofkeli bende gözle bile çok çok zor bi karartı görüyorum yani cok ilginç yok dyemiyorum var da diyemiyorum 😂 deli gibi erkenden yapmasam keşke 😂
Hizliveofkeli Nurellaaaaaaa1212 ahzhahsgahsgs sen bensin 🌸❤️ inşallah pozitiftir kuzum cidden şuraya paso senin sonucunu merak ettiğimden giriyorum 😂
Cnsnsns Hizliveofkeli bu awox testi hangi gün yapsam ya aşırı sabırsızım 1 martta transfer oldum 😂😂 5 tane almıştım internetten
Hizliveofkeli Cnsnsns valla ben çok erken yapmaya başladım 10 testi 2 günde bitirdim 😂 bence 8-9. günlerde deneyebilirsin ya