DuruDefne_mommy Hizliveofkeli canım ben bu testin hiç yalancı pozitif verdigini görmedim seni umutlandırmak istemem ama bende bütün testler pozitif verirken bir tek bu negatif vermisti ve doğruydu sonrasında regl oldum zaten 🥲
NoName_ Hizliveofkeli negatifse negatif çıkarır bende öyle olmuştu çizgi filan olmamıştı☺️biraz zaman geçince testi tekrarlayın bence
Hizliveofkeli Kızlar uyku tutmadı kalktım bgood testi de yaptım. Fotoğraflarda pek görünmüyor silik ama net bir çizgi var. Sabah kan vereceğim artık.
Cnsnsns Hizliveofkeli canım bence hamilesn ama degerin çok düşük olduğu için böyle çıkıyor daha önce kimyasal yaşadıysan mutlaka kan ver
Hizliveofkeli Cnsnsns evet canım 3 ay önce kimyasal geçirdim. Bugün vereceğim kan muhtemelen 10 civarı bi değer çıkar diye düşünüyorum.
Meltemanneolsun Awox neyse o çıkartıyor en sevdiğim awox hamileligimi onunla öğrendim. Şimdiden tebrik ederim 🥰🥰🥰
kedimiyavdedi Benim de testlerim senin ki gibi çıkıyor kan verince haber ver mutlaka değerin kaç merak ediyorum ❤️
Hizliveofkeli kedimiyavdedi 10 civarı çıkar diye tahmin ediyorum. Daha önce bgood ile öğrenmiştim bundan biraz daha belliydi 17 çıkmıştı. Haber veririm mutlaka ☺️
Sarkac Hizliveofkeli artık kan ver ha,ilesin🤣benimde bat 6 ama daha test yapamadım Beyonce küçük ondan böyle yoksa cikmazdi