Zananur Handaaan benimde kanamam oldu doktor kanama kesilene kadar ağızdan al kesildikten sonra fitil şeklinde al dedi ben de o şekil yaptım şu an iyiyiz çok şükür
Zananur Handaaan çok sağol cnm kanama sebebi belli olmadı düşük tehlikesi var dedi Protestan kullandım şükür geçti darısı bu durumu yaşayan bacılarımin başına
balimmmmmmmm Deleted33000 meehaba bu surecten snra nasil oldunuz.suan hastanede yatiyorum.kanamam devam ediyo azda olsa gecti mi sizinki
Deleted33000 balimmmmmmmm doğurdum ben kuzum benegim 3 aylık oldu bile benim kanamalarim sebebi rahimde yara gibi bişey varmış ondan kaynaklaniyormus