gecekusuu Kızlar 3 aylık hamileyim ve sürekli sıtmaya giriyorum sırtım üşüyor kalın giyinmeme rağmen yorganın altında olmama rağmen çok üşüyorum ısınamıyorum hamilelikte başladı bu öyle olan var mı
Bzkrt gecekusuu bende de oluyor arada birden aşırı bı şekilde üşüyorum ellerim ayaklarım buz kesiliyor çorap patik ne giysem ısınmıyor ama bende demir eksikliği de var o da etkiliyor
bravo61 gecekusuu yani ilk kez duyuyorum vücut garip tepkiler verebiliyor hamileyken yani ama doktoruna bi danış belki normaldir belki farklı bi sebep vardır altında yatan
boncukbiranne Enfeksiyon olabilir vücudunda tahlil verdin mi hiç oda ateş yapip sıtma yapiyor olabilir