Merhabalar bebeğim 30 günlük ilk 3 hafta sleepy bionatural kullandık hafif bi kızarıklık oluşmuştu doktor travazol verdi kullandık fakat birkaç yara da üzerine eklendi geçmeyince molfixe geçiş yaptım ıslak mendil yerine ıslak pamuk kullanıyorum bu süreçte mustela ve penateni de denedim ama değişen olmuyor pişik mi mantar mı anlayamıyorum illet bir şey çıktı nasıl geçirebilirim acaba