Temmuzmucizesi26 Temmuzmucizesi26 kızartılmış kadayıf aldım üzerinde sütle de yapılır yazıyor ama daha önce hiç yemedim suyla olan mı güzel sütle mi
Minnakpopus Temmuzmucizesi26 ben yapmadım denemedim ancak dışarıdan bi kere şerbeti sütlü yemiştim bana hitap etmedi bence damak zevkinize göre değişecek bir durum
Mor-kelebek Temmuzmucizesi26 canım sütle daha güzel oluyor bende suyla yapıyordum geçen birisi sütlü yapmıştı daha lezzetli geldi bana. Ama tercih meselesi tabi suyla daha hafif olur ama sütte güzel lezzet vermişti
Parinas Temmuzmucizesi26 ben tadı yumuşak olsun diye sadece 1 bardağını süt kalanını su koyuyorum. Kemalpaşa yaparken de böyle yapıyorum çok güzel oluyor bence. Ama damak zevki tabi
Temmuzmucizesi26 Mor-kelebek sütle tadı daha yoğun olur gibi geldi bana da sütle denemek istiyorum bugün 🫠