Daha dün doktora muayeneye gittik her şey normal yolunda dedi akşam şeffaf kahve akıntım olmuş sabaha ne olacak bakalım dedim, geceden sabaha daha koyu bi akıntım olmuş kesiliyor gibi ama değilde gibi ağrım sızım yok fakat bazen kasığım ağrıyor gibi geliyor. Dün hastane çıkışı üşüttüm ondan olabilir mi yoksa doktora gitmeli miyim?