Dlnnnnn gmz0007 ahududu yaprağını demleyip için gebe okulundaki hemşire önermişti. Kabuk tarçını da çay gibi demleyip içebilirsiniz
Buse_yalcin gmz0007 vallahi her şeyi yaptım başlamadı 40+5 iz. Pazartesi Vajinal jel uygulanacak suni sancı oluyor bu onunla başlatıcaz
ebusfdn Ay evet lütfen söyleyin 39. Haftaya girdim. Hurma yiyorum arada adaçayı içiyorum. Yürüyüş yapıyorum ama fazla değil. Merdiven inip çıktım, sırtımı ağrıttım bıraktım bende.
asenat-63 gmz0007 keşke 38.haftadayım ve doktor beni sezeryana almıyor ve sezeryan yerim artık sızlıyor halimi siz düşünün
Aseka gmz0007 perşembeden beri her tuşa basıyorum hurma ananas 10 gündür yiyorum zaten 😂 pilates topu merdiven vb yapa yapa iyice ayağa kalkamaz oldum olmayınca olmuyor sanırım 🥲 pazartesi suni sancı verecekler doğum ilerlemezse sezaryen
Balbebek012 gmz0007 kocana görünme yoksa dilinden düşürmez seni 😂 ben kocam duşa girince koridorda bir tur ördek yürüyüşü yaptım amaa artık 41olacaktım sonra bir 5,10 dk sonra suyum geldi 😅
gmz0007 Balbebek012 ahahahahahahahahahh eyvaaaaaaah!!!! kesin görür.bu hikayede dile düşen ben olurum 🥲
Balbebek012 gmz0007 ahahaha 😜 ben kocamı bildiğ m’den banyoya girmesini pusuda bekledim yoksa ömür boyu diline dolardı beni 😂