Morrinah Sudenzzz bu markada çok yalancı pozitif duydum ama ben bu markayla da test yaptığımda doğruydu ama yalancı pozitifi çok awox marka ile dene bence
handee3535 Sudenzzz Yalancı diyorlar ben 1 kez denedim. Negatif çıktı. Daha 3 gün önce denedim. Ve doğruydu adet oldum. Yani bilmiyorum.
Sevimlianne_adayi Sudenzzz çok yanıltıyor bende kullandım pozitif çıkmıştı başka marka ile tekrarladım Negatif
Sudenzzz Dilan-dag yok daha 3 gün var ama bi kere daha artımed teste böle gormuştüm kan vermiştim cıkmamıştı bundada tereddüt ettim gecikmeyi beklim yine en iyisi
Eda42_ Sudenzzz Bende geçenlerde bu testi yaptım kuruma çizgisi bile yoktu negatif çıkmıştı sonrasında adet oldum çok yalancı pozitif çıkacağını sanmıyorum yinede Başka test yap yada kan ver en iyisi
DuruDefne_mommy Sudenzzz bu test bende kaç kere yalancı pozitifler verdi çok güvenilir bir marka asla değil.Awoxla dene bence bide
Hulya4646 Sudenzzz bugün bende test yaptım aynı şekilde çıktı pazartesi günü kan vercem inşallah doktor randevusu da aldım var ama çok yeni gözüküyor sizinde
Sudenzzz Hulya4646 insallah vardır artık ümitlenmek istemiyom sonra cıkmayınca o yuzden az daha beklim diyorum after diye erken gebelik denedım onda negatif cıktı🥺
Krystal Sudenzzz ben bu testle öğrendim hamile olduğumu. 2 tane almıştım hatta ikisi de doğru sonuç verdi..