Buse_yalcin Kızlar bizimki gelmiyo diye daha fazla beklemek istemedik 40+5 iz. Almanyadayız ve normal beklediğimiz için halaa pazartesi günü Vajinal jelle doğumu başlatıcaz dediler. Aranızda böyle doğum yapan var mı ?