27.haftadayim dün tam idrar ve kültür vermiştim. Kültür temiz çıkmış üreme olmamış. İdrarda da sadece keton pozitif(+) yazıyor. Henüz doktoruma gösteremedim. Şekerim vs yok o değerlerim hep normaldi . Aç olarak vermiştim idrari. Önemli bir durum mu bilemedim. Karbonhidrat pek yemiyorum ondan olur mu. Bilgisi olan var mı başına gelen ?