Kızlar 11+3 hamileyim yani 12 haftaya tekabül ediyor bir kaç gün önce ultrasonda gördük çocuk zıp zıp hareket ediyor,oynuyor :) annem o haftada hareket etmeye başladıysa erkektir diyo. Bu haftada hareket edip kız olan var mı ? İlk çocuğum erkek insan illaki bir değişik olsun istiyor tabi en önemlisi sağlıklı olması da :)