Kızlar benim bat bu ayın 4ü ben erken test ile ayın 25 inde pozitif gördüm. Sonraki gün akşamüzeri tekrar erken test yaptm daha belirgin pozitif çıktı. Henüz kan tahlili veremedim ama az önce hafif şekilde pembe kanamam olmuş lavaboya gidnce sadece peçeteye geliyo çok yoğun değil ama pembe rengi bu normal bişey mi kan daha vermediğim için emin olamadım gebelik başlangıcında böyle kanaması olan var mı acaba