Merve8155 Kizlar 27 subatta kan verdim 625 cikti. 4 subatta randevum var sizce o zaman kese gorunur mu
Merve8155 Mor-kelebek bende normalde gec gidicektim ama ilk bebekde kalp atisi olmamisti.o yuzden korkuyorum belki onlem alinir mi yoksa baska bir sey mi yalilir ondan .digerinde 6 haftalikken gitmistim bebekde gorunmustu
Mor-kelebek Merve8155 aynı bende oyleym kızımda 6 haftalık gitmiştim kesede kalp atisida duyulmuştu Eylül ayında kurtajim oldu kalbi durdu attıktan 2 gün sonra o yüzden biraz korkuyorum aksi bir durum varsa diye en azından dış gebelik kimyasal gebelik ihtimali ortadan kalkar
babyonthewayy canım benim de 19 şubatta 400 çıktı 27’sinde kese için gittim karından gayet gördü 4+5′de karından gördü daha doğrusu. belki senin vajinal görür ama her türlü görecektir
Gmzexx babyonthewayy benimde 28 şubatta 4851 beta çıktı keseyi de gördük yerleşimi falanda çok güzel dedi ama bebeği göremedik bizde şuan 5+5 günlüğüz 6+4 günde doktor kontrolümüz var inşallah bebek görürüz
Kubusnn Merve8155 benimde yumurtlamanın üzerinden 17 gün sonra 648 çıkmıştı diğer gün gittim keseyi görmedi 3 gün sonra görmüştü görünür bence ama bende alttan baktı önce karından bakmayı denemedi