Nursotu Sanki koyulaşmaya başlamıştı bugün baya silik çıktı yine neden olabilir var mı böyle olup birden pik gören
Cicekbahcesi12 Nursotu ayni marka testi kullaniyorum bugun hic golge bile cikmadi ertesi gun pik gordum bu ay o sekilde oldu yani yapmaya devam edin😍
Cicekbahcesi12 Nursotu evet bir gun koyu ertesi gun cok silikti, hatta cizgi nerdeyse hic gorunmez hale gelince kacirdigimi dusundum ertesi gunku testimde pik oldu degerlendirdim insallah hayirli haberler alirim aliriz hep beraber 😍
Nursotu Cicekbahcesi12 ay inşallah ya çok sevindim bu yoruma çok teşekkür ederim inşallah bende pil görürüm birlikte güzel haberler alırız 🥰❤️
Girlinthesun Nursotu canım ben de yapıyorum benim de koyulaşmaya başlamıştı bugün çok silik çıktı olabiliyor sanırım birlikte takip edelim
Haticeed Nursotu Benimde böyle oldu dün koyulaştı bugün silik çıktı gönderime bakarsanız aynı hemen hemen son 2 günümüz bugün bende öyle görünce biraz stres yaptım bide ilk kez ovulasyon kullanıyorum bakalım devam edelim
Haticeed Nursotu Benimde 16 başlangıç 20 bitiş direk başladım yarın 10.testi yapacağım bakalım inşallah yumurtalamayı görürüz
Nursotu Haticeed normalde yedi gün sürer ama az lekelenme vardı oyuzden 8 . Günü bekledim 21 nde ıbulasyona başladım bende aynı o zaman bizim inşallah en kısa sürede pil görürüz beraber❤️