Birbenbirbebek Ata Han ……… Atahan ………. Kızlar ayrı olursa ilerde birleşik yazarlar vs sıkıntı çıkar mı sizce ? Hangisi daha iyi duruyor ?
Birbenbirbebek Yazmelegi_ ayrı da ilerde istediğini kullanır belki diye düşündüm 🥹 karAr veremedim ..
Yazmelegi_ Birbenbirbebek bence han tek başına değişik ilerde tek kullanmaz bence ama birleşince daha güzel kullanması da daha iyi, ama yinede sizin kararınız
Senayasemin21 İsim kulağa sanki birleşik miş gibi geliyor onun için birleşik daha iyi gibi geldi İsim güzel ama😊