Merhabalar, 26 şubatta kanda beta hcg 51 olduğunu öğrendim. 28 şubatta testi tekrarladım ve 75 çıktı sonuç. Tabi çok kafama taktım az artmış diye. 6 saat sonra dayanamadım tekrar kan verdim 75 ten 91 e yükselmiş 6 saat içinde. Biraz huzursuzum. Benzer süreçlerden geçen varsa fikir almak isterim. Dış gebelik, kimyasal, boş gebelik her ihtimale alıştırıyorum kendimi ancak hamileliğin başında az artışlar yaşayan da varmış diye okudum. Benzer durum yaşayanlar varsa yazarsa çok sevinirim…