Bende 15 +6 dün akşam sağ yanımda içimde bir hareketlik oldu böyle sanki içimde kanat çırpılıyor gibi dedim acaba bebiş mi arada kaldım sonra 15 20 dkka da bir aynı şeyleri hissedince anladım bebiş hareketlendi .Acaba bu saatten sonra hergün hissedebilcekmiyim yoksa ara aramı hissedecem