Elfela Aranızda Dilek Yağmur a giden var mı hamişler muayene ve dogum ücreti hakkında bilginiz var mıı
Aysecendeoglu Elfela ben gidiyorum kendisine çok memnunum 250 tl muayne ücreti çok fazla diye ilk başta değiştirmiştim ama sonra mecbur hiç bi doktordan memnun kalmayınca zar zor ona döndüm tavsiye ederim gerçekten çok iyi bir doktor
NaimeYilmaz Oldukca pahalı dıe bılıorm maddiyatın iyiyse cok iyi bir doktormus nette arastırmıstm bi ara karsıda oturan bir arkadasm ıcın cok olumlu yorumlar vardı kendisi hakknd
Elfela Aysecendeoglu devamlı takip ettiği hastalara indirim yapmıyo acaba bir de dogum fiyatlarını konusabildiniz mi siz
esrams Aysecendeoglu ayşe hanım merhaba ben yeni hamşleyim memnun musnuz ? normal dogum yanlısı diye duydum tecrübelerinizi paylaşır mısnız teşekkürler
Aysecendeoglu Elfela evet en uygun hastanesi medicana ondada 4.900 normal 5 bin küsür de sezryandı tam hatırlamıyorum