Mayalime Cnsnsns Allah güzel haberler almanızı nasip etsin inşallah 🌸🥹 Bende ayın 25 inde transfer oldum test gününü bekliyorum 🥹🥹
Fey04 Cnsnsns ayy bende 25 şubatta transfer oldum 5. Gün embriyosu heycanla sonucu bekliyoruz hayırlı pozitif sonuçlar alalım inşallah 😍😍
Cnsnsns Cambardak__ 4aa 4ab ydi sanırım ama kaliteyeartık bakmıyorum ilk transferimde 5aa ydı ikiside ama tutmadı bu sefer gevelik aşısı rahim çizdirme embiryo yapıştırıcısı yaptık
Cambardak__ Cnsnsns gebelik aşısı nedir rahime çizik atma nedir yapıştırıcı nasil bisey hepsini açıklar mısın canım benimde 2 transfer oldu tutmadı ikiside
Busra_12358 Cnsnsns hayırlı olsun inşallah telefonla ilk 3 gün çok ugrasmaminizi öneririm ve bol bol su icmenizi inşallah sıkı sıkı tutunur
S-nur1 Hayırlı olsun balım inşallah sıkı sıkı tutunsunlar 🌸bende perşembe günü oldum transfer hayırlısıyla test gününü bekliyorum 🤲🏼
Busracvk Benimde 5. Günüm bugün transferimin taze transfer oldum 4.gün embriyosu ile ilk testi 12 gün sonra yapmamı söyledi il denemem inşallah tutunur bebişlerimiz 🙏🏼
Busra_12358 Cambardak__ rahime çizik atılıyor yaraya daha kolay.tutunsun diye prp yazılıyor yani sizin kanınızı alıp rahiminizi onunla yıkıyorlar ve bunlar tutunmayı çok.buyuk oranda artırıyor
Busra_12358 Cambardak__ yapıştırıcı dediği de emriyoyu transfer ederken yapıştırıcı jel ile birlikte transfer ediyorlar hareket etmesin diye
Cnsnsns Cambardak__ gebelik aşısında benden kan alındı prp yapıldı sonra rahmime verdiler o sıvıyı rahime çizikte yine rahime hacemat gibi düşün hücreleri uyarıyor embiryo yapıştırıcısıda embiryoya uygulanıyor bunların hepsi bebeğim tutunması için