pinar_shnlii7 Arkadaşlar bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz. Daha önce boyatan oldu mu bu süreç içinde?
Papatyam_42 pinar_shnlii7 kuaförde çalışırken boyatan çok gebe oluyordu doktordan izin aldıktan sonra bi sorun olucağını düşünmüyorum
richgirl10 pinar_shnlii7 8 ay hiç dokunmadım, dün dr a danışarak evde kendim doğal boya ile boyadım. Ne bir koku ne bir rahatsızlık duymadım. Doktorum bana ilk üç ay önermedi sonrasına okeyi vermişti ama ben doğuma yakın boyamak istedim
Nilayy95 pinar_shnlii7 ilk gebeliğimde de 12. haftalıkdan itibaren boyamıştım bu Gebelimde de aynısını yaptımö