leylacann merhaba ben de 29+4deyim aynı dediğiniz gibi hareket etsin diye elim karnımda bekliyorum ☺️ Ben de acaba ne zaman gümbür gümbür olacak diyorum. Sizin dediğinize göre, oluyor demek ki 🙏 yani inşallah benimki de olur, insan tedirgin oluyor. Bir de erken doğum riskim var o yüzden her şeye ayrı bi dikkat eder oldum ☺️