Merhaba kizlaar 31 haftadayim rahim agzim 1.5 e dusmus sancim vardi doktora gittim serum kas gevsetici verdiler sancilarim durdu.Rahim agzi uzamasi icin bisey vermedi ama doktor.Sadece magnezyum almami ve tansiyon sabitleyici kas gevsetici ilac yazdi.Uzamasi icin mutlaka progestron kullanmam gerekiyormu acaba?Ilk hamileligim acemiyim😭2 hafta sonra dogum icin yurt disina gitmem gerekiyordu bir de(