Busraa2102 4 aylık oğlum var erken gebelik testi yaptım ama test bozuk sanırım çizgi çok yakında duruyor bakarmısınız sizce gebelik var mı ?
Siyahbeyaz_ Busraa2102 Korunmasız veya geri çekilme ilişkilerinde hamile kalmanız yüksek kuzum. Testi tekrarlayın bence
aysenur2936 Benim oğlumda 3 ay 18 günlük ve adetim 1 gün geçti normalde şak diye olurum yada bir iki gün erken olurum. Olmadım bende korkuyorum
Busraa2102 aysenur2936 günüm geçti benimde zaten düzenli de olmam ama insan bi korkuyor anlıyorum sizi test yaptınız mı 🥹
aysenur2936 Busraa2102 bende yeni test yaptım negatif ama bende korkuyorum 2 gün daha beklicem gelmezse tekrar test yapıcam 😅🤦🏻♀️