Melekannesi77 Hayırlı Ramazanlar öncelikle 26 Şubat kan verdim 30.46 27şubat verdim 45beta 28 Şubat 61 beta 1 Mart 93 beta düzenli artış gözüküyor fakat 26 şubattan beri ilk başta lekelenme gördüm sonrasında koyu siyah lekelenme sonrada pıhtılı kan geliyor daha öncesinde bir dış gebelik hikayem var laparoskopi oldum tüplerim duruyor böyle bişeyle karşılaşan var mı doktorum duphaston başlattı ve progeston iğnesi ve folik asit kullanmamı söyledi bugün iğnesini oldum ama yinede kanamam oluyor pskolojik olarak zor bi süreçteyim 😓
hanimiys bacım kanaman varsa doktora gitsene düşük önleyici iğne yaparlar napıyosun burda Melekannesi77
Melike1001 Melekannesi77 dış gebelikte kanama başladığı zaman beta düşmeye başlıyor bence dış gebelik değil inşallah sağlıklı bir şekilde de ilerler arkadaşımın 3 ay boyunca olmuştu ara ara
Melekannesi77 hanimiys gittim zaten yakım takipteyim daha önce dış gebelik yaşadığım için sadece benim gibi birileri varsa konuşmak için yazdım kanamam olmasına rağmen beta artışı vardı Progesteron iğne ve dubhaston kullanıyorum
Melekannesi77 hanimiys şu anda da kanama oluyor lavaboya çıktıkça afedersiniz yarın tekrar beta baktırıcam
Melekannesi77 26 Şubat 30,46 27 Şubat 45,54 28 Şubat 61,27 1 Mart. 93,75 3 Mart. 174,45 5 Mart. 312,29 Beta bu şekilde kanamam da azaldı gibi sizce nasıl
hanimiys Melekannesi77 bol bol dinlen ağır hiç bi iş yapma artış ilk başlarda az olmuş ama sonradan düzelmiş gibi inşallah sağlıkla seninle kalır bebeğin 🤲🏻
Melekannesi77 hanimiys doktor ultrasondan baktı fakat bişey söylemedi beta artışın normal ilaçları kullanmaya devam et diyor
Sltnozmr Melekannesi77 galiba benim de dış gebelik çok kötü durumdayım uzun süre sonra ilk defa hamile kaldım ve böyle şeyler geldi başıma
Melekannesi77 Sltnozmr betanız kaçtı inşallah değildir Sizinde o süreci çok iyi biliyorum ben mtx olmuştum değer düşmedi laparoskopi olmuştum
tutiiii Sltnozmr keseniz görüldü mü? Benim beta artışım çok iyi ama dr benimde dış gebelikten şüphelendi çünkü kese görülmedi. Sanırım bunun beta ile alakası yok.
Badella Canım bence de beta artışı normal düzenli ilerliyor dış gebelikte birden 1000 lere çıkıyor diye biliyorum içini ferah tut sağlıklı gebeliktir inşallah 3000 olunca keseyi görebilirsin ona biraz daha zaman var 2 günde 1 iki kat artmalı ben 111 le başlamıştım 2 gün sonra 342 oldu sonra 1172 oldu mesela sonra baktırmadım 4 gün sonra konrole gittiğimde kese göründü kalp atışı için 6+3 te gidip duydum biraz yıpratıcı bir süreç ama Allah büyük varsa nefesi her türlü tutunur.
Melekannesi77 Badella benim başlarda iki kat artıyordu sonrasın da %90 olmaya başladı bakalım pazar günü tekrardan kan vericem sürekli tedirgin olmak çok yorucu kanamada var doktor anlam veremiyorum diyor
Sltnozmr Ben hamile olduğumu öğrendiğimde ilk 195 ile öğrendim bir gün sonra yaptırdım tekrardan 324 çıktı İki gün sonra 626 çıktı dört gün sonra ise 689 çıktı doktor dış gebelik dedi büyük ihtimalle İki gün sonra tekrar kan ver dedi bugün verdim 1019 çıkmış bunda anormallik var mı 🥺