Kızlar 31+3 günlük hamileyim, midem 4-5 gündür yeniden bulanmaya başladı ve başımda sersemlikte var hafif baş dönmesi gibi. İlk aylarda böyleydim mide bulantım aynen böyle sersemlik hissiyle birlikte geliyordu ve kusuyordum. 1-2 hafta sürmüştü kesilmişti 1 ay sonra tekrar gelip yine 1-2 hafta sürmüştü ama o zamandan beri hiç bulanmadı.
Acıkınca bulanıyor gibi ama kahvaltıdan hemen sonra da başlıyor. Yani hem açken hem tokken oluyor yani. Geceleri de sanki yediklerim ağzıma geliyor. Gaviscon şurup içiyorum arada. Son trimesterde böyle hisseden var mı? Geçici bir durum mu acaba yoksa doğuma kadar yaşayan var mı?? 🙊