Şöyleki ilk gebeliğimde özele gitmeme rağmen hiç bi teste girmedim..
Doktorum hiç biseyden bilgilendirmedi.
Tabi bende ozaman cahildim ve etrafımdada öyle herseyi yaptıran birileri yoktu..
Cok şükürki sağlıklı 8 yaşında bir oğluşum var..
Simdi hamileyim devlet takipliyim.
Aradan cok zaman gecti ve bi cok seyler duyuyoruz.
Duyduklarımız bizi üzsede, morelde bozdursa yinede yaptırma isteği oldu bende.
En azından bi durum olursa doğumda yada hamilelikte tedavisi olabilir ..
Tabi yinede hersey Allahtan sınanacaksak yinede bi sekilde sınanırız…