
Reglim 16 şubatta başlamıştı bittiği gün ovulasyonn testine başladım ilk kez kullanıyorum ama dün yaptığım test biraz koyu çıkmıştı ama c çizgisi ile aynı koyulukta değildi bugün silik çizgiyi görmekte bile zorlanıyorum sizce yumurtlamayı kaçırmışmıyım