Ben kızıma hamileyken 30+4 aşırı derecede karın sertleşmesinden doktora gittim beni yatırdılar sancıdan ,hastanede 4 gün kaldım 4. Günün sabahı suyum gelmeye başladı 5.gün acil sezeryana alındım kızım 45 gün küvözde kaldı şimdi 2.ye hamileyim 23 haftalık olduk bu gün öğrendiğimden beri progestan kullanıyorum 35. Haftaya kadar zorunlu kullanmalıyım inşallah etki ediyordur