342334 Kızlar bir hafta önce doktora gittim bebek 3 kğ ve 10 gün önde iri bebek dedi. Bugün tekrar gittim 36 haftalık şimdi Bebek 2500 gram 10 gün geride, minyon bebek dedi. Hangisine inanacağıma şaşırdım
anneolmakneguzel_ 342334 hiç birine. Ölçmeleri çok zor, güzelce sağlıklı yemek yiyin gerisi bşy olmaz ☺️
Satisati 342334 benim bebeğimde 37. Haftada 3300 dedi doktor 40. Haftaya kadar beklerse sezeryan bile olabilirsin dedi benim oğlan 39+5 de 2940 gram doğdu 🥴
Durugibi 342334 ben inanmıyorum açıkçası tutturan nadir doktorlar var kızıma iki farklı doktor 4 kilo dedi kızım 2.5 kilo doğdu küvezde girdi sağlıklı olmaları en önemlisi kilo alıyorlar doğduklarında çünkü
Durugibi 342334 herkesin farklı tabiki ama biz öyle bir şey yaşadık şuan hamileyim tek duam doğduğu zaman sağlıkla kucağımıza alıp eve gelmek nasip olsun elimden geldiği kadar sağlıklı beslenmeye çalışıyorum