Kızlar dün doktora gittim 26 ocak son adet tarihim 5 şubattan itibaren de korunmuyoruz beta ilk kanda 124 ikinci kanda 382 çıktı doktorum keseyi göremedi 6 cm kist var ama bebeğe zararı olmaz sezeryan yaparken alınır dedi sadece dikkat etmem gerektiğini anlattı kese içinde pazar günü tekrar kan vericem acilde beta 2 katı olmazsa pazartesi gel konuşalım dedi kistle doğum yapan var mı? Biraz kafam karıştı