Merhaba hanımlar
27 haftalikken seker yukleme yaptirdim aclik 85 tokluk 149 cikti. Doktor diyet ve egzersiz yapip iki
Hafta sonra tekrar kan vermemi istedi bu durum aşırı canımı sıktı diyet yapiyorum cayda sekeri kestim ekmegi meyveyi paketli seyleri zararli seyleri hep biraktim acikcasi cok korktumda benim gibi olanlar vardir burda elbet diyeti nasil yapiyorsunuz
Arada kacamak yapsak risklimi olur cunku bazen asiri bi cikolata yeme istegi oluyor 🥹