Kızlar 3 yıllık evliyim dış gebelik geçirdim sol tüpüm alındı sağ tüpüm açık bir sorun yok iki ay önce rahim filmi çekildim Pcos varmış bide eşim de de hareket problemi çıktı yaşlarımızda 30 üstü artık bebeğimiz olsun istiyoruz maddi olarak tüp bebek gözümü çok korkutuyor aşılama da şansım düşük olur diye endişeliyim ne yapmalıyım sizce ?