Nisannurr bende çatlatma iğnesi ve ilaç kullandım 6 aydır tedavi görüyorum ama tüp bebek, infertilite özel bakan bir doktor bulduk araştırma hastanesinde bir yandan da ona gidicem bir de ama biraz geçsin istiyorum şuan kanamam da devam ediyor ve iyi değilim yani. İnşallah güzel haberler alırız
Nisannurr