Kızlar başlık bulamadım 🤣 2 hafta oldu bebeğime tuvalete eğitimi vereli gece uykuları bozuldu çok ya hani bezi atınca rahatlayıp daha derin uyuyolardi😅 hem çok uyaniyo hemde sabahta erken uyanıp bidat uyumuyo ki normalde 11 e kadar filan uyurdu. Bu durum düzelir mi acaba yoksa böyle devam mı edecek