Handetb biz de 31+3 teyiz gün içinde sürekli hareket var, itme, tekmemsi hareketler, bazen top oluyor gibi, günde 2-3 kere hıçkırma vs. Bebeğimiz kız ama bence bebekten bebeğe değişiyor. Arkadaşımın oğlu da pek hareket etmiyormuş ve çok tatlı yiyen biri ona rağmen genelde uyuyor diyor. Ben de mandalina, portakal, tahin pekmez vs yediğimde daha da coştuğunu hissediyorum. Bence bebeğin yapısına ve pozisyonuna, annenin yediklerine , annenin kilosuna ya karın içi darlığına vs göre de hissettiklerimiz farklı olabilir. Genelde 2. Trimester en rahat dönem derler mesela, benim en ağrılı geçen zamandı , karındaki kaslarım kısaymış heralde rahim yukarı doğru büyürken kaç ay kasıklarım ağrıdı. Yani herkesin hamilelik süreci ve bebişin süreci farklı oluyor bence, bebişler iyidir diye düşünüyorum. O da onun normalidir kendine göre. 🙏🏻❤️