ergul_55 şuan bende ayni durumdayım. Perşembe günü sezaryen için gün verecekti doktorum, protein kaçağını görünce zehirlenmeden şüphelenip gün vermedi tahlilleri yeniledi. Özeldeki doktorumda tansiyon takibi yap yüksek değilse ve zehirlenmeyle ilgili belirtin yoksa sıkıntı yapma dedi ama bilemedim