zehraakrsu25_ ikili tarama testi sadece tarama yapıyor herhangi bir tanı testi değil sizin yaşınız eşinizin yaşı akraba evliliği var mı genetik hastalık vs her şeyiyle inceleniyor ve sizde görülme sıklığı çıkıyor riskli veya düşük riskli gibi ben yaptırmadım sadece kromozomsal hastalıklara baktığı için gerek duymadım aldırmayacağım için bir risk varsa bile öğrenip stresli bir gebelik geçirmek istemedim karar sizin tabiki