36.haftamda doktoruma söyledim bu durumu arada bir gelen çarpıntılarım oluyor. Kardiyolojiye yönlendirdi orada da 24 saatlik holter takıldı pazartesi değerlendirilecek. Şimdi merak ettiğim böyle başına gelip de sezaryanı spinal anesteziyle olan var mı? Sorun yaşanıyor mu ben genel istemiyorum da ☹️