crazyymom Kızlar,dün eşim horladigimi söyledi, sonra bian baktım gerçekten horluyorum, varmi gebelikten kaynakli horlayanlar, yoksa başka sebepten kaynaklimi horlamaya basladim acaba?
bahardaa crazyymom gebeliktendir burundannzor nefes alıyorsunuz büyük ihtimalle ağız açık kalınca ses çıkmıştır geçer doğumdan sonra
Zeynepgmsbs61 crazyymom nefes darlığından oluyor canım benim de sürekli konuşurken tükürüğüm boğazım da kalıyor bise uyurken bazen tükürüğümü yutuyorum boğulma gibi yaşıyorum 😅
KumpirsMom crazyymom ben ya kamyon gibi horluyormuşum hemde ama çok yorulunca oluyor hep değil 🤣🤣 eşim benden önce uyuyor yoksa başka odaya geçmesi gerekiyor o kadar yani🤣 gebelikten önce yoktu böyle bişey
crazyymom bahardaa ay inşallah geçer kalıcı olmasinda önceki hamileligimde hiç yaşamadığım için böyle bsyi tam emin olamadım 🤣
benim-kalbim-o crazyymom ayy bende hayatımda horlamam ama kaçtır eşim horladığımı söylüyor yalan söylüyorsun dedim yemin etti bide kötü oldum bian 😆burnum tıkalı sürekli normal günde bile burnumdan konuşuyorum bu durum hep böyle devam edecek heralde 🤦♀️
crazyymom Nilayy95 gayet insani bir durum, bir can getiriyoruz bu dünyaya, kalıtsal rahatsızlıklar olmadığı sürece normal bence 🌸