Lemans ıkınmayı biliyo aslında herkes içgüdüsel olarak 😀 böyle çok karnın ağrır kabız olur kakanı yapamazsın da ıkınırsın ya aynısı işte 😀 benim doğumum plansız ani ve erken oldu her an sezeryane dönebilir diye bişey de yiyemedim gücüm tükenmişti yoksa son ıkınmada dikişsiz doğururdum. Ben gebe okuluna gitmiştim orda kesiden değil kontrolsüz yırtıktan korkun demişti ebe aklıma o geldi dedim kes geç hocam kız yok yaparsın falan dedi ama ben dedim Noo kes 😀 asla korkulacak bişey değil ben en ufak ağrıya dayanamayan insanım düşün gerisini 😀 nefes egzersizi yap ben simge dumanı takip ediyordum yarenle pilates vardı bide çok faydalı oldu bunlar bende