Maalesef ilk aşılamam tutmadı kızlar aslında bu sonuca hazirlikliydim ama insan üzülüyor yinede nasip kısmet diyorum elimden bişey gelmiyor 🥲
Kızlar ikinci aşılamayı 1 ay arayla yaptırsam bişey olmaz herhalde ramazanda misafirim falan çok oluyor o yüzden Nisan’da yaptırmayı düşünüyorum ikinciyi Allah nasip ederse ♥️🥲