Umaysrky ben şu an 33. Haftadayım ve bu haftaya kadar hep hareket az diye düşündüm. Sürekli telaş yaptım. Aşırı sıkı bir diyet yapıyordum şeker, tatlı, beyaz ekmek, pirinç, patates hiç yemiyordum. Son zamanlarda dayanamıyorum ve diyete uymamaya başladım. Yediklerime göre çocuk hareket ediyor ben baya emin oldum. Mesela dün akşam çikolata yedim çocuk 24 saattir durmuyor. Yediklerimizle alakası var bence. Siz karbonhidrat ağırlıklı beslenmiyorsanız hareket hissetmemeniz de normalZ Gebelik şekeri çıkmadı bu arada benim doktorum biraz katı bu konuda o yüzden dikkat ediyordum.