deletedmom43191 sevaldqn1 suni sanciyla doğuma alinicam işte sabah 8 falan evden çıkarım 8 15 hastanede olurum tek dogumhaneye çıkarım işlemler falan anca yatisim hazirliklarim olur 9 a kadar alarmını kur 7 mart doğuma.gidiyorum 😅😅😅😅